Witajcie drodzy czytelnicy bloga!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem, jednakże ten będzie inny niż wszystkie. Dlaczego? Otóż dzisiaj powiem Wam więcej o sobie.

Mam już jak wiecie na imię Fryderyka. Mam 35 lat i pracuję w biurze promocji jednej z firm międzynarodowych. Ukończyłam studia związane z reklamą i promocją na jednej z wyższych uczelni w Polsce. Potem uzupełniłam je podyplomowymi z kreowania wizerunku firm. Moja praca w znacznej mierze opiera się o marketing internetowy, co również przyczyniło się do powstania mojego blogu.

certificate-575526_1280

Moim hobby jest czytanie książek – czytam głównie kryminały i romanse, choć nie pogardzę również dobrą powieścią obyczajową.

book-301447_1280

Ponadto w każdej wolnej chwili (o ile oczywiście mam na to siły) biegam. Pozwala mi to odstresować się po ciężkim dniu pracy i dbać o formę.

runner-728219_1280

Dodaj komentarz