Witajcie miłośnicy reklamy w sieci!

welcome-350167_1280

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie na mojej najnowszej stronie internetowej – blogu poświęconemu reklamie w sieci. Każdy, kto korzysta z Internetu wie, jak bardzo sieć jest zapełniona reklamami różnego typu. Chciałabym na tym blogu skupić się na tym zagadnieniu, scharakteryzować reklamę w sieci, a także podawać Wam liczne przykłady jej zastosowania.

macbook-624707_1280

Dlaczego powstał ten blog?

Blog ten powstał z pasji, zainteresowań, a także mojego wykształcenia. Skończyłam studia związane z reklamą, a zagadnienia związane właśnie z reklamą w sieci stanowiły wyraźną jej większość. Cieszę się, że będę mogła dzielić się z Wami moimi przemyśleniami na ten temat. Zachęcam Was bardzo gorąco do wspierania mnie w tym przedsięwzięciu, aktywnego komentowania zamieszczanych przeze mnie postów i wyrażania swojej opinii na tematy związane właśnie z reklamą w sieci.

word-cloud-679937_1280Do napisania

Dodaj komentarz